Google Ads

Google Ads biedt een breed scala aan advertentiemogelijkheden die je in de hele klantreis (van leren kennen tot klant worden) kunt inzetten. Of je nu kiest voor Shopping-advertenties die jouw producten direct in de zoekresultaten uitlichten, tekstadvertenties die je diensten promoten, of wat hoger in de funnel de inzet van display- en videoadvertenties, Met Google Ads kan het allemaal. Deze veelzijdigheid maakt het een essentieel instrument voor bedrijven die digitaal willen groeien.

Bij Webleads zijn we trots op onze status als gecertificeerde Google Ads-professionals. Deze Google Premier Partner certificering is een erkenning van onze diepgaande kennis en expertise in het effectief beheren van Google Ads-campagnes in al hun vormen. We blijven onze kennis en vaardigheden voortdurend bijwerken, zodat we op de hoogte blijven van de nieuwste trends en ontwikkelingen. Dit stelt ons in staat om steeds de meest actuele en effectieve strategieën toe te passen in jouw Google Ads-campagnes. Zo zorgen we ervoor dat jouw Google Ads-campagnes niet alleen voldoen aan je huidige behoeften, maar ook toekomstbestendig zijn. Met Webleads ben je verzekerd van een partner die niet alleen de breedte van Google Ads begrijpt, maar ook de specifieke nuances van elke advertentievorm om jouw bedrijf online te promoten.

KennismakenKennismakenVoorbeelden bekijkenVoorbeelden bekijken
Expertise
SEA
Onze sea expert(s)

Online marketeer

Lindy Oosterhoff

Online marketeer

Jarno van Luttikhuizen

Hoe we Google Ads succesvol inzetten?

  • Plan op maat - Geen doel of doelgroep is hetzelfde. We passen bewezen theorieën en strategieën toe en stemmen die af op jouw doel en doelgroep. Heb je een website of shop? B2B of B2C? Landelijk of lokaal? We nemen dit en nog vele andere factoren mee als we samen de beste strategie passend bij jouw doelstelling vaststellen.
  • Datagedreven & resultaatgericht - Een bewezen aanpak die al werkt bij onze klanten. Je krijgt maandelijks een rapportage en uiteraard een dashboard met realtime inzichten.
  • Innovatief - We leren, ontwikkelen en experimenteren doorlopend. En de opgedane kennis zetten we in om jouw SEA campagnes te optimaliseren. Je krijgt toegang tot bèta's en als bureau hebben we kortere lijnen met Google & Microsoft.
  • Specialistische kennis van de kanalen (best practices, targetingopties, tracking, tooling).

Online impact en zichtbaarheid: de succesvolle mix van kanalen voor BAUHAUS

Online marketing,Design,Social media marketing,SEA

Met een succesvolle, onderbouwde strategie heeft Brother mooie stappen gezet op het gebied van online presence

Online marketing,Social media marketing,SEA

Ruim 10% lagere kosten per nieuwe bezoeker bij Mijndomein

Online marketing,SEA,Design,Social media marketing

Wat onze klanten van ons vinden

Ik ben zeer tevreden over Webleads! Hun team heeft geholpen met effectieve online marketing en resultaten waren snel zichtbaar. Sterke aanbeveling!HenkEigenaar
Webleads is een competente duizendpoot en voor BAUHAUS de one-stop oplossing voor onze online marketingactiviteiten.Anne van BreukelenOnline Marketing Manager
We hebben met een succesvolle, onderbouwde strategie mooie stappen gezet op het gebied van onze online presence. We zijn dus erg tevreden met Webleads en werken nu doorlopend aan meer resultaten op dit gebied.Krista Wiggers

Veelgestelde vragen over Google Ads

Op welke en op hoeveel zoekwoorden moet ik adverteren?
Dat verschilt per situatie. Heb je een shop of een site? Heb je veel veschillende diensten of producten (of juist niet)? De inzet op welke zoektermen je inzet is cruciaal voor het succes van je campagne. We doen altijd een zoekwoordenonderzoek om de zoekvolumes te achterhalen van de termen waarop je zou kunnen inzetten. Welke zijn populair, sluiten ze aan bij jouw doel en doelgroep?. Vervolgens kun je een strategie bepalen waarbij je kunt inzetten op enkele termen of juist op een hele mix van termen. Eigenlijk is het altijd een advies op maat. Stelregel vanuit Google Ads. Groepeer zoektermen (max. 35) rondom hezelfde thema's in advertentiegroepen. Je advertententies uit die groep vertonen dan een logische overlap met de gebruikte zoekwoorden. Hoe hoger de relevantie, des te beter het resultaat.
Kom je er niet uit?
Neem contact op met onze google ads specialist!

Dinant Lagerweij

Online marketeer
ContactContact