Een content audit is als een lenteschoonmaak.
Iedere website bevat content. Wie ben je, wat doe je en hoe doe je dat? Welke producten of services bied je aan en hoe worden ze aangeboden? Al die informatie op je website is je content. Maar hoe lang is jouw content eigenlijk al hetzelfde?
Verschillende SEO-goeroes wijzen op het belang van goede content en kwamen daarvoor met een vergelijking met de lenteschoonmaak. Zij voeren in de lente een content audit uit van hun eigen website. Daarbij bekijken ze welke content het goed doet, welke content het minder goed doet en wat daarmee gedaan dient te worden.
Want jarenlang dezelfde content, dan ben je aan een schoonmaak toe. Bij content die niet goed meer presteert, kan overwogen worden de content te behouden, verwijderen, combineren of omzetten en aanpassen. Zo blijft je content up-to-date en houd je je website brandschoon!
- Volledige contentcheck
- Aanbevelingen op maat
- Alles op een rijtje
- Resultaatgericht
- Transparant
- Gecertificeerd
- Persoonlijk betrokken