Save the date! Experience Day komt terug

Save the date!

Hij komt er weer aan, de Webleads Experience Day.

Zet donderdag 21 november 2019 alvast met dikke letters in je agenda, want het wordt zeker de moeite waard om aanwezig te zijn!

Houd de komende maanden goed onze website, Facebook en LinkedIn in de gaten, want we zullen steeds meer prijsgeven in aanloop naar de Experience Day.

Experience Day throwback

Weet je nog, vorig jaar? De Webleads Experience Day werd een middag vol inspiratie en inzichten. Samen met deelnemers keken we vooruit naar het veranderende marketinglandschap en waar met het oog op de nabije toekomst de belangrijkste kansen lagen. Met uiteenlopende sprekers – zelfs iemand van Google – een heuse marketing kennisquiz en een wedstrijd karten, werd het een leerzame én competitieve dag. Hieronder een kleine throwback met foto’s van de succesvolle Experience Day van de vorige keer.

Ben sprak over trends, insights en strategieën voor 2018. 

Arnold Vlastuin van Zoo&Zo presenteerde een klantcase. 

Ook ging het er competititief aan toe met een wedstrijd karten. Herken jij onze #11?

Op de Experience Day werd onze nieuwe website gelanceerd! 

Namens Google Dublin sprak Anouk de Jong over Full funnel marketing. 

Kortom, 2018 was een leerzame en diverse middag. Dat zal ook dit jaar zeker weer het geval zijn. We zien je graag verschijnen, dus houd onze kanalen goed in de gaten voor updates. 

Vergelijkbare kennisbank items

Video 4 minuten

Webleads weetjes #13 Klaar voor 2024 met deze trends!

Online marketing,Design,Email marketing,Marketplaces,Development,Social media marketing,Totaalpakket
Video 4 minuten

Webleads weetjes #16 Wil jij jouw websitebezoekers geruststellen en overtuigen?

Online marketing,Design,Totaalpakket
Blog 2 minuten

AI: een kans of een gevaar?

Totaalpakket