BAUHAUS Nederland
Webleads is betrouwbaar, transparant en spot-on. Hun strategie en inzet van middelen was de basis voor een succesvolle campagne voor meer lokale merkbekendheid.
Maarten Nijhoff, campagnecoördinator BAUHAUS Nederland
Online ambitie van BAUHAUS Nederland
‘Voor de opening van onze nieuwste vestiging in Den Hoorn wilden we meer naamsbekendheid in de regio, met Webleads vonden we de juiste mix van kanalen voor online impact en zichtbaarheid.’
-
Oplossingen
Om in de regio Den Hoorn veel zichtbaarheid te verkrijgen en écht impact te maken, hebben we gekozen om op een selectie van unieke interactieve banners op aansprekende (nieuws)sites in te zetten, ondersteund met social inzet. We hebben ons gefocust op bekende en grotere websites, zoals die van het AD, Nu.nl, De Volkskrant, Marktplaats en Funda. De verschillende banners zijn getoond in dezelfde fase, naar dezelfde doelgroep, maar de mix zorgt ervoor dat we de boodschap zo krachtig mogelijk hebben overgebracht. Skins (die werden geserveerd aan de boven- en zijkant van de content, om veel ruimte te hebben om het verhaal te vertellen), Native ads (geheel in de look-and-feel van de website, om een click-out te genereren naar de landingspagina) en Rectangle banners (om de kracht van herhaling te stimuleren).