VIA Techniek
Wat begon met een duidelijk plan en een nieuwe website als basis, is gegroeid tot een langdurige samenwerking waarbij meer online naamsbekendheid zorgde voor het behalen van onze doelen. We weten steeds vaker de juiste klanten te vinden. En zij ons!
Johan van Veldhuizen, eigenaar VIAtechniek
Online ambitie van VIA Techniek
‘Wij hebben, vanuit onze passie voor automatisering, mooie projecten op mogen leveren bij verschillende klanten. Omdat we bij meer klanten hun vraagstuk wilden oplossen, kwamen we bij Webleads uit. Wij zagen een betere online vindbaarheid namelijk als oplossing voor ons doel.’
-
Oplossingen
We zijn voor VIA Techniek gestart met de inzet van Google Ads. Door campagnes op een slimme manier in te zetten, hoorde VIA Techniek van klanten terug dat ze goed vindbaar waren. Hierbij maakten we gebruik van diverse zoektermen waar de doelgroep op zocht, wanneer ze een oplossing voor hun technische vraagstuk zochten. Dit waren veel uiteenlopende zoektermen, die we uitgebreid hebben onderzocht alvorens erop te sturen.
Naast de online vindbaarheid in Google, vonden we direct contact met onze doelgroep erg belangrijk. We kozen hierbij voor de inzet van LinkedIn en een marketing automation software tool, die VIA Techniek hielp gepersonaliseerde LinkedIn-campagnes te draaien, waarbij het zakelijke netwerk vergroot werd.