• “Een heldere en frisse nieuwe website / web app die bezoekers direct helpt bij pech op de weg.”

Bergnet

Online ambitie klant

Autohulpdienst Bergnet BV is opgericht in 2002 en heeft vestigingen in Almere, Amsterdam, Amersfoort, Blaricum en Lelystad. Vanuit deze vestigingen verzorgt Bergnet 24/7 berging-, pechhulp en transportwerkzaamheden van vrachtwagens en personenauto’s in groot Amsterdam, ’t Gooi, Flevoland en regio Amersfoort. Het is dus erg belangrijk dat de informatie van Bergnet overal en altijd toegankelijk is en daarnaast ook goed gevonden wordt. Bergnet klopte bij webleads aanom hier iets aan te doen.

Uitvoering

Wij gingen in gesprek met Bergnet om manieren te bedenken waarop zij weggebruikers het beste van informatie kunnen voorzien. We hebben vervolgens zowel een online pechhulp app als een (nieuwe) website ontwikkeld waarbij weggebruikers direct om hulp kunnen vragen. De website bevat ook veel informatie over de diensten, ontwikkelingen en media van Bergnet. Naast de online pechhulp app en website hebben we gekeken naar de 4 meest voorkomende problemen bij autopech. Hier hebben we vervolgens de organische vindbaarheid op verbeterd door middel van specifieke landingspagina’s (lege accu auto, lekke band auto, verkeerd getankt, sleutel in auto en deur op slot). Om de organische vindbaarheid nog meer te verbeteren hebben we de site geoptimaliseerd op plaatsnaam in combinatie met pechhulp en de Feedback Company geïmplementeerd, dit beoordelingssysteem wordt opgenomen in de resultaten in Google. Dit zorgt voor een hogere positie en betere CTR (click-trough-rate).

Resultaat

Het resultaat is een heldere en frisse nieuwe website met een web app die bezoekers helpt bij pech op de weg. Daarnaast is de SEO sterk verbeterd door middel van de specifieke landingspagina’s en de implementatie van het beoordelingssysteem.

Case in het kort

  • Responsive website
  • Online Pechhulp App
  • 4 specifieke landingspagina's
  • Pechhulp op locatie
  • Beoordelingssysteem
  • SEO verbetering
 
Afbeeldingen