• "Een partner voor een complete online marketingstrategie."

Bosch Beton

Online ambitie klant

Bosch Beton is al meer dan 40 jaar de specialist op het gebied van productie en verkoop van prefab keerwanden in West-Europa.  Bosch Beton wil zich duidelijk profileren in deze nichemarkt om een leidende positie in te nemen.

Uitvoering

Om naamsbekendheid te verhogen ontwikkelden wij diverse banners en een layer. Gebruikmakend van de technologie van Adrime. Hiernaast beheren en optimaliseren wij AdWords campagnes, het doel hierbij is met name dat men gebruik maakt van de productconfigurator op de website. In 2013 is daarnaast een tweetalige gebruiksvriendelijke maatwerkapplicatie ontwikkeld, die dealers de gelegenheid geeft om zelf een offerte samen te stellen, op basis van diverse componenten.

Resultaat

De CTR op de ontwikkelde banners is erg hoog, met zelfs een CTR van 14,25% op de layer. Het aantal bezoeken is door de verschillende campagnes sterk toegenomen en het aantal aanvragen is sterk gestegen.

Case in het kort

  • Ontwikkeling van creative display uitingen
  • Display campagne met CTR van 14,25%
  • Uitgebreide maatwerk applicatie
  • Inzet van Google AdWords
 
Afbeeldingen