• De SEO score van de website is van 44% gestegen naar 76%

Brons

Online ambitie klant

Al meer dan 80 jaar werkt Brons Voorthuizen als familiebedrijf nauw samen met veehouders in heel Nederland. Brons is een sterk betrokken partij voor deze bedrijven en gelooft dat de beste resultaten samen bereikt worden. In Voorthuizen produceren zij het unieke concept,  krachtvoeder en melkpoeder in twee aparte fabrieken. Een betere vindbaarheid bij Google en een gebruiksvriendelijkere website voor hun veehouders bracht Brons bij Webleads.

Uitvoering

Samen met Webleads is een nieuwe website gerealiseerd  waarbij gekozen is voor een platte en overzichtelijke structuur. De gebruiker kan makkelijk door de site navigeren. En voor de vindbaarheid levert dit ook voordelen op. Door de jarenlange ervaring is veel fotomateriaal opgebouwd waardoor uitsluitend eigen beelden zijn gebruikt. Daarnaast is er een corporate video in samenwerking met Woudgraaf gemaakt.

Resultaat

Er is een 0-meting gemaakt in een seo analysetool van de oude website en na livegang ook bij de nieuwe site. Hierbij wordt de website geanalyseerd en beoordeeld op kwaliteit en vindbaarheid. De techniek score is verbeterd van een 7 naar 8,8. En de SEO score is gestegen van 44% naar 76%. 

Case in het kort

 
Afbeeldingen