• "De inzet van Adwords en Linkedin zorgde voor direct contact met belangrijke retailers."

Cosmetize

Online ambitie klant

COSMETIZE is wereldwijd producent en ontwikkelaar van private label cosmetics. Door een unieke kijk op trends & ontwikkelingen en optimale aandacht voor kostenbeheersing, is COSMETIZE de perfecte partner bij de ontwikkeling van innovatieve Private Label Cosmetics. Webleads (heeft eerder zaken gedaan met de dames van COSMETIZE en) is gevraagd advies te geven over een effectievere aanpak van de online campagnes. Met als doel betere traffic naar de website te generen om nieuwe afspraken te maken in verschillende regio’s van de Benelux, Noorwegen tot Dubai.

Uitvoering

Wij zijn begonnen met een nulmeting en het benoemen van de doelstellingen voor een effectieve aanpak. In samenwerking met Google is de Adwords campagne opgezet waarbij we de internationale belangen goed in gaten houden. Tergelijkertijd is er op het gebied van SEO gestart met een optimalisatieslag om als beste vindbaar te zijn in deze nichemarkt.

Resultaat

Door te focussen zien we snel resultaat met een van de belangrijke producten uit de portfolio van COSMETIZE. De inzet van Adwords en LinkedIn zorgt voor direct contact met retailers en dragen bij aan de doelstellingen tot het maken van afspraken voor een fullservice concept. Daarbij wordt er continue verbetert op basis van de Return op investment.

Case in het kort

  • Online marketing strategie
  • SEO
  • Adwords

 

 
Afbeeldingen