• "De juiste combinatie van SEA, SEO en retargeting."

Exclusive Networks

Online ambitie klant

Exclusive Networks is een IT distributeur die gespecialiseerd is in Security, Networking en Storage oplossingen. Met vestigingen in 22 landen, een 1 op 1 sales engineer ratio en wereldwijde 24/7 technische support service is Exclusive Networks wereldwijd een belangrijke speler als distributeur in de technologiemarkt . Vanuit het kantoor in Amersfoort wordt de Nederlands markt bedient. Exclusive Networks zocht naar een effectiever inzet van haar online marketing budget, waarbij gestuurd dient te worden op B2B website bezoek en het aanleveren van waardevolle leads (B2B).

Uitvoering

We hebben bij Exclusive Networks gekozen voor een gecombineerde inzet van SEA, SEO en retargeting. Met een nieuw, schoon en geoptimaliseerd AdWords account en Bing Ads account leggen we de focus op de zoekwoorden die er in deze niche het meeste toe doen. Daarnaast zetten we d.m.v. RLSA (remarketing in search) en Display retargeting heel gericht in op het omzetten van bezoekers in waardevolle leads.

Tegelijkertijd is er op het gebied van SEO gestart met een optimalisatieslag om als beste vindbaar te worden in deze nichemarkt. In een eigen dashboard volgt Exclusive Networks de effecten van onze inspanningen op gebied van zoekmachineoptimalisatie. Dit zorgt voor meer betrokkenheid en bovendien een effectievere aanpak.

Resultaat

Door in deze niche markt de focus te leggen op de juiste plekken en een aantal performance gerichte kanalen te combineren met SEO behalen we een optimaal resultaat. 

Case in het kort

  • Online marketing strategie
  • SEO
  • SEA - Adwords
  • SEA - Bing
  • Remarketing (Display & RLSA)

 

Afbeeldingen