• "Webleads zet ons stevig in de markt na rebranding"

Vlietjonge Staalhandel

Online ambitie klant

Met een historie die terugloopt tot 1751 is Vlietjonge Staalhandel het oudste staalhandelsbedrijf van Nederland. Eind 2012 nam het management van Vlietjonge de aandelen van het toenmalige moederbedrijf Tata Steel over en ging zelfstandig verder. Hierbij zocht men een partner die hen kon begeleiden bij de rebranding en die ze online kon begeleiden bij de ambitieuze plannen voor de komende jaren.

Uitvoering

Na de invoering van een nieuwe huisstijl is een nieuwe corporate website opgezet. Hierin is een impressievideo verwerkt en is een koppeling gemaakt met een e-mail marketing tool. Vanuit Vlietjonge Staalhandel worden regelmatig nieuwsbrieven verzonden. Dankzij de responsive templates zijn deze e-mails op de verschillende devices goed te bekijken.

Resultaat

Dankzij de diverse inspanningen staat Vlietjonge Staalhandel direct stevig in de markt. Een actief data management beleid zorgt ervoor dat de e-mails bijzonder goed geopend worden. Daarnaast maakt de website sinds de start een sterke groei door aan bezoeken op de website.

Case in het kort

 
Afbeeldingen