• "We hebben al veel positieve reacties en nieuwe bezoekers op onze website mogen ontvangen."

We-Metal

Online ambitie klant

Door een sterke groei in het buitenland werd de naam Wolswinkel steeds lastiger met spellen. Is Wolswinkel nu met f , lf of helemaal zonder. Kortom er moest een nieuwe naam komen: We-Metal. Webleads heeft de rebranding van A-Z uit handen genomen voor We-Metal zodat zij zich konden blijven richten op de complete ontzorging van metaalbewerking bij hun klanten.

Uitvoering

Na het ontwikkelen van de nieuwe huisstijl is een nieuwe corporate website opgezet. Hierin zijn video’s per categorie metaalbewerking in opgenomen om te laten zien hoe geautomatiseerd We-Metal te werk gaat. Dankzij de responsive designs is de website op de verschillende devices goed te bekijken.

Resultaat

Alle relaties zijn per post en email op de hoogte gesteld van de nieuwe naam, hieruit kwamen positieve reacties en veel nieuwe bezoekers op de website we-metal.com. Vanuit Adwords blijven we inzetten op een groei van aanvragen via de website.

Case in het kort

 
Afbeeldingen