• "Meer kwalitatieve leads in binnen- en buitenland."

     

Webpower

Online ambitie klant

Webpower is een snel groeiende internationale speler in e-mailmarketing en marketing automation oplossingen. Sinds 1999 is webpower actief in de wereld van online marketing en communicatie. Zij zijn vertegenwoordigd in Nederland, Duitsland, Zweden, Spanje en China (met maar liefst 4 vestigingen). Webpower wil met de nieuwe websites zowel organisch als via de online campagnes meer kwalitatieve leads genereren in deze verschillende landen.

Uitvoering

Samen met Webpower is gekeken naar de belangrijkste keywords. Op basis van deze keywords zijn  de campagnes meer gericht opgezet door gebruik te maken van longtail en exacte zoekwoorden. Ook heeft de webpower academy meer aandacht in de campagnes. De optimalisatie is eerst uitgevoerd voor de Nederlandse markt en zal internationaal verder uitgerold worden.

Resultaat

De ctr van de Adwords campagnes is  gemiddeld gestegen van 0,3% naar 3%. Ook is de inzet van SEA succesvol voor de webpower academy waar regelmatig nieuwe workshops en webinars georganiseerd worden over de wereld van online marketing en communicatie.

Case in het kort

  • Meer kwalitatieve leads
  • CTR verbetering van 0,3% naar 3%
  • Meer kwalitatieve leads in binnen- en buitenland
 
Afbeeldingen