• "Een partner die ons online op de kaart zet"

Zaccini

Online ambitie klant

Sinds 2009 heeft Zaccini zich toegelegd op het ontwikkelen van modieus ondergoed voor mannen, vrouwen en kinderen. In korte tijd heeft Zaccini een sterke positie op de Nederlandse markt veroverd. Online wilde Zaccini echter nog stappen zetten met als doel meer verkopen, zowel online als in de diverse winkels.

Uitvoering

Met Zaccini is er regelmatig overleg over kansen en mogelijkheden. Hierbij worden diverse aspecten van online marketing besproken. Naast SEO advies, o.a. aan de hand van een webcheck, wordt o.a. gebruik gemaakt van AdWords, Bing Ads en shopping met behulp van een productfeed. Met de inzet van bannercampagnes wordt ingezet op verbetering van de branding.

Resultaat

Dankzij de verschillende online kanalen is er sinds de start in 2013 iedere maand een verbetering te zien in bezoeken op de website en e-commerce opbrengst. 

Case in het kort

  • Brede inzet van online marketing
  • Bannercampagnes
  • Stijging in bezoeken en opbrengst
 
Afbeeldingen