ISOVER Nederland - Quizzes for Pages
Naar aanleiding van ons vraagstuk, kwam Webleads met het idee om gebruik te maken van een kennisquiz op Facebook. Een interactieve en laagdrempelige manier om je doelgroep te bereiken. We zijn erg tevreden over het resultaat en de nauwe samenwerking.
David Leenders, marketing-communicatie specialist
Online ambitie van ISOVER Nederland
ISOVER:‘Wij wilden aannemers en zzp'ers op een laagdrempelige manier kennis laten maken met de nieuwe BENG-wetgeving. Want wat het voor hen gaat betekenen en hoe ISOVER Nederland daarbij kan ondersteunen is lang niet altijd duidelijk.’
-
Oplossingen
BENG staat voor Bijna EnergieNeutrale Gebouwen. Sinds 1 januari 2021 is dit de nieuwe regelgeving die voor de gelijknamige doelstelling moet zorgen. Onze klant ISOVER Nederland houdt zich bezig met het onder de aandacht brengen van deze nieuwe regelgeving. Om ISOVER te helpen op ludieke wijze de doelgroep te bereiken, zodat BENG meer aandacht zal genieten, kwamen we op het idee om een quiz te integreren via social media. Via Quizzes for Pages maakten we een quiz, met als insteek ‘Ben jij een BENG-kenner?’ Op basis van het invullen van de quiz, met vragen over eisen bij bouwprojecten, kreeg je als uitkomst het label BENG-kenner of BENG-nieuweling. Deze quiz werd weergegeven op de tijdlijn van, en gepromoot via, het Facebook-kanaal van ISOVER, zodat zowel volgers als nieuwe mensen in de doelgroep van BENG de quiz te zien zouden krijgen.