Online Tapijttegels
“In de tijd waarmee we met Webleads werken, zien we mooie stijgingen. Hier zijn we erg blij mee.. Naast frequent contact om de strategie te bewaken, zijn we ook bezig met andere online marketing kanalen om de webshop steeds succesvoller te maken.
Hendrik Last, eigenaar Online Tapijttegels
Online ambitie van Online Tapijttegels
‘Als online partij is verkoop via de website erg belangrijk voor ons. Omdat de online omzet - ook via de Google campagnes die we eerder hadden lopen - tegenviel, kwamen we bij Webleads met de vraag om meer omzet te genereren uit de campagnes.'
-
Oplossingen
We werken bij Webleads graag met een aanpak die komt vanuit een gedegen strategie. Daarom hebben we eerst met Online Tapijttegels ons LEAD-model ingevuld. Omdat duidelijk was dat Shopping-campagnes belangrijk zijn voor een online organisatie als Online Tapijttegels, zijn we met een plan gekomen om deze campagnes naar een hoger niveau te tillen.
We hebben onder andere de productfeed en de campagnes flink geoptimaliseerd en we hebben klantenmatch lijsten toegevoegd om de targeting relevanter te maken. Ook hebben we ervoor gekozen een groter deel van de markt te bestrijken door naast Google ook op Microsoft Advertising in te zetten. Ten slotte hebben we afspraken gemaakt met betrekking tot de ROAS, zodat we konden gaan voor winstmaximalisatie binnen de gewenste kostenverhouding.